Coolaste Sommar Leksakerna!

KOLLA IN!
Hitta värsta coola roliga vatten leksakerna som man bara MÅSTE ha ;D

The Floating Cabana (3000:-)
- En flytande PARTY SOFFA typ!
- Med ett hål i mitten, där man kan hoppa i å bada!
Det ryms upp till 6 personer! + massa drinkar!
(jag kan inte sluta använda utropstecken !!..för att den är så underbar!!)
- Snacka om COOL!

Nu vet jag va jag ska önska mig 3 år i rad nu.
- Den kostar 3000kr + frakt som inte lär vara billig... *suck längtar trånar*
Men FATTA vilken underbar lyx! :D
...Åka nerför älven i en sån där, sola å bada å parta!
Steka sig i solen sen bara hoppa i!


image201
Eller den här! -Motordrivna Pool soffan! (1500:-)
FETT me lyx, vatten fotölj med små motorer & joy-sticks -så man kan styra sig framåt, åt olika håll & runt! UTAN att behöva paddla på eller ..anstränga sig "what so ever" HAHA!
Faaaan, va fetto man sku bli om man hade DEN och la till DENNA..

image202...en FLYTANDE serveringsbricka *HAHAHAAAaaaHA*
Den också med fjärrkontroll -så man kan köra runt den å be morsan fylla på den me snacks
..& sen köra ut den till sig igen! GAH!



& Den här coola fiske-båten med genomskinligt skrov!
ihhh hihii *se fiskarna*, stenarna, sjögräset och alla lik som finns på botten :D
Fan va morbid:t härligt!image221
16 000 kr för denna lilla lax.



Cool genomskinlig Kajak här Sugen på resa när man ser bilden 




Synd bara att man är så fattig och inte kan lyxa till det me dessa godingar..
Men man kan ju tipsa dig så du köper och jag får prova! ;D
Haha
~ The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0