Allt Du vill VETA och Lite Till

image77

Hittade en rolig lista med frågor om Mig

Rökt en cigarett. -Nä inte EN HEL, men smuttat på både det ena och andra när man 'feströkt'
Rökt en cigarr. -Ja är det Nyår så är det NYÅR! :D men inte haft en "Monica Lewinsky" HeHE
Varit kär. - Eeeeh Ja det är väl klart, smarto. det har väl alla! *____*
Blivit dumpad. - Ja, eller Nä typ, men det varade inte länge ;) Man vet ju hur ont det gör iaf
Fått sparken. - Näe. mera att jag har slutat när dom ville gifta sig med mig för pengar *HAHA*
Varit i slagsmål. - Nej, men girlfights har väl hänt när man måste hjälpa n
ån =) me n jag klarar mig från sånt
Rymt hemifrån. - Nej, visst har man rymt från dagis å sånt det är ju KUL KUL KUL! Så man lär sig orientering å sånt
Haft känslor för någon som inte känt samma sak. - Ja, det har väl alla, tänk om man fick ALLT man ville :O
Blivit arresterad. - Ha ha Ehhhhh Nej.
Skolkat - Ja, nårra gånger har det nog hänt ;) å ännu mer när jag fick tag på jonas å upptäckte kuken =D
Sett någon död - Näe inte 'live' men visst på bilder, döda djur har jag sett.
Flugit - Ja, ja älskar att flyga :D Ville bli pilot när jag var liten, men var för lat, vart "konstnär" i stället ;P
Spytt i en bar - Hahaa Ja inte I EN BAR direkt men på andra ställen,club,på en högtalare, Matstället & sånt ..Ej i en Taxi.
Ätit sushi. - Ja d e klart! jag har ju varit i Tokyo så! Ätit nudlar me ..men inga råttor eller hundar.
Åkt snowboard. - japp, prövat i fjällen det var nog Jörgens, men jag var inte superbra Hehe
Crowdsurfat under en konsert. - Nej har nog inte det,, tror jag. nä men ih fatta va m an skulle bli taffsad på =D
Tagit smärtstillande. - Eh? knark? eller bara IPREN & Alvedon isf Ja! SÄLLAN men visst nån gång om året.
Saknat någon. - Ja, ofta. Döda, min kanin, & Jonas när han bodde i Umeå nårra månader :_;
Gjort en snöängel. - Ja, alltid! Stay young!
Haft ett te-party. - Ehh, nej men haft vänner som gillar the å sen bjudit in oss å vi drack,,,e d party? verkligen??
Byggt ett sandslott. - Ja, vi byggde ett avancerat stort i stugan för många år se
dan
Hoppat i en vattenpöl. - Ja, det har nog alla, senast i går *hehe*
Åkt släde. - Japp olika sorter, kul kul
Fuskat när jag spelat spel. - Det är väl klart! annars vinner jag aldrig jag har JÄKLA OTUR I SPEL!
Varit ensam. - Ja, jag älskar att få vara ensam, ifred, se på solnedgången, fiska, läsa, måla, köra bil.
Använt ett falskt id. - Jo jag fick låna ens en gång när vi var typ 16 å drog på Corsika, d sög.
Tittat på en solnedgång. - Ja en massa, det är min favorit syss. gjorde det senast i går =)
Varit med i en jordbävning. - Jo det var en liten liten liten en i luleå för många år sedan, kände av den, kul.
Rört en orm. - Japp, den var mysig å inte alls slemmig, varm å mysig rättare sagt ..vänta nu det var ingen orm.. ;)
Blivit rånad. - Nej, inte av folk. men bara när man köper saker, vissa saker e DYR
T! Rena rama rånet!
Vunnit en tävling. - Ja, inte tur bara när d gäller skills' Å fick hit Markoolio till skolan ..gumnasiet! Hahaaa snacka pinsamt men Kul kul =)

Gått mot rött. - Ja, det måste man ju göra, finns inga bilar ibland, men inte köra mot rött! FY
Fått böter. - GAH!!! JA! Fan hela tiden! 2 gånger förra månaden en av dem fick jag raderad hos polisen men den andra FAN e på 500kr :( Fortkörningsböter har jag fått me =) Alltid kul me lite action i vardagen.
Varit vilse. - Ja det är klart, går man inte vilse kan man inte få nöjet att överleva å hitta hem igen, KUL
Varit på andra sidan landet - japp Sthlm, och det som ligger neråt efter det, finland å norge,
Sjungt karaoke. - Ha ha Jaa

Skrivit ett brev till tomten. - Ja, men mest till min mor ;)

image76

Åkt rullskridskor/inlines. - Ja, har mina på vinden
Varit sambo. - Jag är just nu, och har varit nästan hela tiden sedan hösten 2002
Gift mig. - Nope, men vem vet... har ju dejtat i 7 år nu :P
Skilt mig. - Nej inte det, men livet är inte slut än
Sjungit i duschen. - Ja varje gång
Fastnat med tungan i metall. - Ja det måste man ju prova, om inte när man var liten!
Varit en cheerleader - Nej gud nej, eller ja kanske i ett sexuellt samanhang =D *ASG*
Pratat i telefon i mer än sex timmar - Nej, gillar inte långa telefonsamtal men tror jag pratat kring 3-4 h
Stannat uppe hela natten - Ja, är expert att vända på dygnet, gör det ofta och älskar nätterna så tyst & kreativ tid
Inte duschat på en vecka - Haha Bara EN? Hahahahaaaaaaa ;D
Varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. - Nja, nån gång var jag nog det,, creepy
Trott på spöken. - Ja det gör jag väl, eller hmm nått finns det nog, fan tänk om alla dödingar kan se en, HAHA kuL
Blivit puttad i en pool med kläderna på. - Ja ha ha, det har väl alla.
Skrattat så mycket att jag grät. - O ja, senast när jag drack Amaretto Dissarono, skrattade jag ihjälmig åt mina egna skämt ..vadå jag var jäkligt ROLIG! eller så kanske d var Dissaronon ;)
Snott den här listan från någon. - Ja på någons blogg
Spelat med i en teaterpjäs. - Ja hade massa teater på gymnasiet, det var kul
Varit med i en tvreklam. - Nej, men Johanna hade en kille som var me i en TRISS reklam, men han var skallig.
Varit med i en film som gått på biografen. - Näe, de ända filmer jag har varit med i var nog väldigt väldigt barnförbjudna å icke visats på bio ...än.
Stått på händerna och druckit ett glas vatten. - Jo jag ahr nog provat det när jag var liten, men kyssts uppåner har ja.
Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. - Japp 100%
Tatuerat mig. - Nej men nått skulle vara kul att göra, något mkt originellt som glädjer mig i minst 50 år framöver ..svårt å hitta ;) så jag klarar mig, man kan byta klänningar i stället!
Hånglat med en främling. - Japp hehe det har man väl råkat göra nån(plural) gång(er)
Gått på en blinddejt. - Ja, en gång, näe men jag har träffat folk från internet so mjag pratat med länge, ej dejtat.
Ljugit för en kompis - Ja, det måsta man ju ibland man vill ju inte gå å såra alla som sjunger falskt som fan eller 'e fet' har FUL kille, eller just köpt den fulaste lilla katten jag har sett!
Varit kär i en lärare - Näee ...även om våran Inga-Maj var jäkla het.........NOT! hahaha
Piercat mig - Näe fan heller inte någonstanns förutom i öronen när jag var typ 7

Legat med en medarbetare - Hmmmmm... näe, eller jo jonas å jag hade ju en firma ihop å hade sex på jobbet.
Haft one night stand - Näe man vet ju aldrig var den penisen har varit :P gah!
Avfyrat ett vapen - Ja, en tjej måste ju kunna försvara sig ..mot typ älgar å sånt
Somnat i skolan / på jobbet - Eh Ja, somnade på det stora matteprovet i 3:an på gymnasiet ,,det gick inte så bra :D sommnat på jobbet SSAB me, vaknade efter nån timme med ena halvan av ansiktet solbränt!
Sovit under stjärnorna - Ja, ute å inne å i bilen i förrgår, före det på Saras altan på Hertsön HAHA
Varit är besatt av post-it lappar
- Ja, det är kul, men jag tapapr ju alltid bort dom
Betalat för mat med bara mynt - Ja det är klart =D kostar det mer än 6st 10:or e det fan FÖR dyrt!
Fyllt på olja i bilen - Eeehhhhh Ja
Hoppat från en bro - jo då, men inte från en dödligt hög bro
Brutit ett ben - Nej aldrig, men fick för mig jag brytit lillfingret när jag spela basket, men tror d fixade sig
Fuskat på ett prov - Ja har man chansen så visst! å är vänn med de bästa pluggisarna så sure*mooahaha*
Haft en Britney Spears-skiva - ööööööööööööööööh NEJ, men fan man kanske borde skaffa K-Fed's å va DAMP
Varit alldeles för snäll - Ja, flera ggr, och det gynnar en inte så nu har jag lagt ner det :P varit alldeles för evil me.
Fjällvandrat - Jo men inte tok-seriöst bara lite sådär, fjäll oh, dit vill jag gå, å så vandrar man iväg, Lapporten typ
Badat naken - Ja, alltid, fler gånger än med kläderna på iaf ;) bikini också
Haft sex på en badstrand - Jaaaa då! det är ju mysigast där, varmt å mysigt, sol och vatten
Blivit utslängd från krogen - Ja, ehh he he :D det har väl hänt ..tror det var bara en gång...
Hoppat fallskärm
- Nej ,Men hade varit kul, hade ju måstat hoppa ifall man hamnat i den situationen nån gång!

..sådär nu vet ni vilket image78 jag är!


~ Hej å Hå, Nu ska jag gå!

Kommentarer
Postat av: Maddoluskan

Ååååå yeaaah, miss horny.. hehe... F-N vad ql dåå jag kommer å våldgästar dejje.. ällär huur?? du får laga lasagne åt mig då jag kommer.. hihi.. ;p du e ju världsbäst på laaaga maaat har jag hört.. (: å så aktar du dig för alla toarullar som kommer o kör över dig.. :p wieeee..

2007-06-11 @ 22:39:06
URL: http://www.maddoluskan.blogg.se
Postat av: Nettan

Japp, det ska bli så kul. Fun ska vi ha =) Vem är Markus? Vad gör du annars?

2007-06-12 @ 15:57:31
URL: http://busbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0