Agh! Mitt hår!

GAH! Jag klippte nyss bort typ ett kilo av mitt hår :O
Fick bara ett ryck/tvångstanke och var tvungen toppa det sen fortsatte jag å fortsatte å fortsatte tog 15 min och det var hår överallt,

Men ihh vet ännu inte om jag trivs med det men ..det synns inte att d e borta men ..ja menar NÅGONSTANNS måste det ju ha kommit ifrån, Skumt värre.. (det var så mkt att det knappt rymdes i mina händer) var tvungen att spola ner det i etapper så det inte skulle bli stock *haha*

kolla ALLT HÅR:



Shiiit ahh nää hoppas jag inte ångrar mig eller upptäcker en stor kal fläck eller nått! :D
...Nä nu har jag visat Ida,Linda Johanna och alla, Dom säger att det såg bra ut! inga kala fläckar eller likande bara snyggt! :D så YEY det var ju ett lyckat klipp!


image108

Så här ser det ut nu, (jag kan tillåme spraya å grejja med det känns så lätt)
och jag kan äntligen ha utsläppt utan att det hänger tungt & platt och
varmt å e ÖVERALLT
Gah! blir stressad bara av att tänka på det =D D e så bra nu!
Har här på mig de svarta begravningskläderna jag hade på begravningen i Karungi i fredags
(min morbror, 81år,pg.a: prostatacancer amputerat ben kallbrand m.m.)
Mycket fin och trevlig begravning får 4,5 av 5! Älskar begravningar, sorgligt men man ..känner sig så levande och man måste ta vara på livet och allt sånt där" =) e inte så bra på förklara saker ;)

Ska iaf bli skönt med nya håret. Man kan chilla på stranden! dansa hela natten! & ja.. tillåme ha hatt!?! ooohh
Varför tänkte jag inte på att klippa bort lite förr?
men som sagt det syns inte SÅ mkt (att jag klippt SÅ MKT som jag har! ..sjukt är det)

image110
åh! FILM: Jag längtar tills Evan Almighty kommer!
Uppföljaren till Bruce Almighty! fast med roliga killen från "the Office"
Steve Carell! ååååååååhh LÄNGTAR! :D


Kul:

Åsa Lindgren, 15, målvakt i Jokkmokk/Vuollerims damlag
       
Som vaktade målet i division IV-matchen som Notvikens SK vann med 30?0 (17?0).30 mål bakåt, hur är det möjligt?
  ? Ja, det är inte så lätt när man är 1,60 och de skjuter bollar som går precis under ribban.
  Hur mår man som målis när man släppt in 17 mål efter halva matchen?
  ? Jamen det är ingen fara. Alla i vårt lag är jättepeppade, vi har värsta lagandan.
  ?Det var som att vi hade lett med 25?0.
   Vad sa ni till varandra i halvtid?
  ?Vi peppade och alla ville ju spela så vi försökte tänka som att de bara ledde med ett eller två mål.
  Du funderade inte på att byta?
  ? Nej. Och de andra ville jag skulle fortsätta.
  Ni tänkte aldrig på att be domaren blåsa av matchen?
  ? Nä, vi ville spela fotboll.
  Pratade du med någon av spelarna i det andra laget?
  ? Ja, lite efter matchen. De tyckte det var bra att vi inte gav upp.
  Hur går ni vidare efter den här smällen?
  ? Det är bara att köra på som att det aldrig har hänt.
  Vad önskar du dig mest av allt just nu?
  ? Att mina lärare hade gjort om betygen och höjt dem med 15 poäng så att jag hade tagit mig in på frisörutbildningen.
  ?Sen hoppas jag att alla i laget fortsätter att kämpa för då kommer även vi att vinna matcher framöver.

....HAHAHAAAaaaaaaa HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0