One of the Devil's Darlings

Här hittade jag fina bilder på några Linnen som jag köpte i våras, H&M såklart..
....hmmm man börjar undra om det finns några andra affärer här i stan' ;)




image276



Här é "Jag" i en H&M klänning som jag hade på mig i Påsk-firandet
ORANGE och fin fin ;)
+ att jag hade en fin liten kyckling brosh till och GULA leggings såklart
det var fint ..även om det kanske inte låter så, hah














ihhh hi hiiii
I dag gjorde Jonas en överraskning till mig:
Han kom in med en hembakad Hjärtepizza!
& överraskade mig på sängen, efter jag sovit lite sen jag kom från jobbet =D
image279

-Det är ett hjärta! men jag råkade börja äta innan jag kom på att föreviga den med ett foto! :D
Ahh he knows the way to my heeeart~ ...eller vägen till en hjärtattack rättare sagt
Men god var den! och han öppnade tillockmed en burk shampinjoner och hade på!
fast han HATAR svamp och aldrig skulle komma i närheten av några ..så det var en stor uppoffring bara det :D



Läst lite böcker:image268
  • Pilotens Hustru av Anita Shreve, Bra, om en kvinna vars man e pilot och hans plan krashar å dödar en massa folk, Man misstänker teroristverksamhet mm. en gubbe kommer och knackar på mitt i natten han är från flygbolaget och har hand om sådant, Han berättar vad som hänt och börjar hjälpa henne komma över chocken ..dom blir vänner, & hon får reda på en massa inte så kul saker om sin man.. den va bra.
*brukar variera mina böcker ganska ordentligt, läste nyss om en brud på en restaurang i Sthlm, massa skvaller/tjej böcker, deckare -är en klassiker nu på sommaren Fastnade förra somamren för Karin Fossum)


  • har just börjat läsa Åsne Seierstad - Bokhandlaren i Kabul ...fan blir så förbannad(!) av sånna där böcker me jävla gubbar som e 60 år å sen ba "Nä fan va d skulle sitta bra med en liten 15 åring å knulla när min fru tvingas se på & ändå bo kvar här sköta ungarna och jobba på precis som vanligt! ..jo det kör vi på!"
- TACKA FAN FÖR ATT DOM GÖR DET! om religionen tillåter det så vafan, ingen säger ju emot dem.
Va i helvete håller dom på medimage266? kan ingen bara ..ja vetefan (/...DÖDA ALLA SÅNNA SVIN)
Men VAD är det för fel på vissa religioner?
Fattar dom inte att gubbarna bara gör VAFAN DOM KÄNNER FÖR ..och kommer fortsätta så, så länge dom kommer undan me det, skär av kuken på dem alla! Visa lite stake era förtryckta små liv.
Men vad kan man göra ...när dom inte tillåter någon info att komma in via tv/böcker eller nått
..dom har verkligen tänkt ut det där, det ultimata svineri livet utnyttja alla och se så ingen får reda på att det finns andra sätt att leva på ...gah!






Dagens Låt:

Cat Power - Troubled Waters

I must be
One of the devil's daughters
They look at me with scorn
I'll never hear their horn

I'm going down
To the devil's waters
I'm gonna drown
In that troubled water
It's coming round my soul
It's way beyond control


PS. Jag håller på att skriva för fullt om Norge resan, +massa fina bilder.
Har jobbat lite nu så har inte varit hemma och kunnat fixa med det så mkt..
Men snart kommer det inlägget att vara till er befogan här ;)
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0