NORGE Here we Come!

image260

I natt
bär det av till Norge! måste bara vänta på Malin som slutar jobbet kl 23
det är ju bra att köra på natten då är man där på Morgonen och det är inte lika varmt i bilen!

Idag var jag på stan & Jäklar! vilket väder! 28 grader varmt!
och en behaglig vindstyrka på 2m/sekund.
-Jag handlade leggings till Nettan som ser ut så här:
Tuna som strumpbyxor, Vita och utan sömmar å tjafs..
-Jag hitta ett par byxor me! eller typ jeans shorts? eller Capri byxor?
...eller VAFAN heter det? ......Pirat byxer?
Jah, slutar på vaden gör de iaf & é skitsköna :D 49:- !!!

Sen for jag och Mamma och handlade på Storheden inför Norge resan
massa godsaker baguetter grill-saker och champinjoner wookgrönsaker mm.
Malin skulle laga något av wook å nudlar å köTT ..får se hur d blir, hennes midsommar coka-cola-marinad sög iaf men det har hon ju nu lärt sig the Hard Way :D






På söndag kväll var Jonas, Jag och Ida upp på berget och grillade fan va varmt det var
potatissallad och grillkorv me bergis-limpa, ketchup & senap mmm gött var d
Sen låg vi mätta och solade me utsikt över stan... mysigt

Måndag: träffa jag äntligen sandra! Som tagit sig upp från Karlsta Vi kollade runt på stan ett tag,
- Vi träffade & åt glass me Markus, Dan och hans brud, SaltLakrits och Noisette! ah va gott DET är :D
men man orkade inte hela å jag å sandra höll på spy i slutet haha,



Jag fotade mig och Ida i reflektionen av Markus glasögon

sen gick ja å Sandy till stranden på malmudden och solade nån timme tills: en hårig 35-40 årig turk kom och började leka med sin stora neon-rosa badboll, då petade Sandra i mig och jag flög upp å såg han! nåra meter ifrån oss, på den nu helt öde strande, Han måste ha skrämt bort alla andra som nyss var där, Jag sa "fy faaan va slibbig!" sen hoppa vi upp å gick in :D hahaha Slibbo gubbar är fan värre än myggen! Speciellt för Sandy hon e ju så Blond & vacker att turkarna flockas *haha*


....tyvärr har jag ingen bild på den slemmiga turken :D


Nu far vi snart och jag håller på med en Norge-CD ;)
Man måste ju ha lite musik, kan inte lita på att den Norska radion ska underhålla oss ..även om jag tror den skulle passa mig alldeles utmärkt :P Haha (får lägga in lite Norge-historier på CD'n me hah)

Dagens låt: Peaches - Fuck The Pain Away *HaHA*




- Filmen Sicko av Michael Moore, var bra, kul att se hur hårt USA verkligen suger
4 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0