Nörd Orgie!




Så i dag ..släpps den avskyvärda lilla Harry Potter boken -Faaan va jag hatar dem alla!
och fulare 'book cover' får man ju leta efter


såg 1½ av filmerna och jag har aldrig kännt så stora kräkkänslor, inte nog med att dom e jäkla Britter! -dom trollar och är jäkligt läskiga också!
Inte att jag har nåt emot nördar ...men dom där e ju bara för mycket
Det riktigt kryper i mig bara jag tänker tanken på ......Harry Potter *med avsmak och ett plågat ansiktsuttryck*




Mallgrodan Harry ..var inte direkt ett vackert barn.
(...KANSKE därför han fick en elak fosterfamilj!!) :P



VÄNTA...
Det här ....är sant men ..ni kommer inte att tro mig, i går gick min tandborste sönder (jag fick den på trästock & den har (hade) SAS reklam på sig, är bäst & har hållit jättelänge!) så igår gick den sönder,,, å jag vart TVUNGEN att kasta den ...och börja använda min enda nya tandborste ....som är en Rosa HARRY POTTER TANDBORSTE! (!!!) Som jag hittade för ca 1-2 år sedan kvarglömd i en kundvagn utanför Willys. !!!!
Snacka om LÄSKIGT! :O
inte nog me att jag HATAR allt snack om Harry å hans hoe's, nu måste jag ha dem i munnen, se den varje morgon och höra deras fula dialekter eka i mitt huvud hela mornarna...
FÖR ..man kan ju inte tacka nej till en gratis tandborste! :P
Den är förövrigt 'pärlemo-rosa' skimrande & "glittrigt fin" som en trollformel' HAHA ....Jag dör.
allvarligt -avliva mig.
Eller ge mig en ny tandborste,, vi kan byta! ;D eeeuuuuuuueh!

En sak är bra iaf:

image294


Harry Potter boken finns redan ute på PirateBay att ladda hem för den som VILL
HAHAHA Rätt åt dem den där jävla rika skolfröken subban som skrev skiten och därmed förstörde värden

OCH! en sak till!
Hörde på radion nyss på jobbet: över 100 Potter-Nördar hade samlats utanför SiFi-Bokhandeln i STHLM i morse för att få en skymt av den nyutkomna SISTA Harry Potter boken..
(YEEEEEEEEEEEEEAAAAH YES YES YES! SISTA! TACK GUD)
..dom var utklädda och grät, En tjej "Erika Kaspersson: DET är så sorgligt jag vet inte hur jag ska kunna leva vidare Det är ju en del av mitt liv som slutar nu" *sa hon GRÅTANDER*
hahaaaa haaa Ja d e kul ..på gränsen till sinnessjukt!
...och det roligaste var att Cleo-Hamid; i går kväll när vi hade grillfest hos Sara, namedroppade den där onda trollkaren "Waldemor" eller va hen hette, han alla nerds' tycker e SÅ HET å blir alldeles rollspel-i-skogen-våta av *KräKAS*
hahahahah DET var kul Hamid & Harry ..hade man aldrig kunnat gissa ..eller? :O



Roligaste bilden just nu är dessa Peddo-bilder på Hamid och när Sara's 4-åriga son Erik kom springande och hoppa på hamid spritt språngande NAKEN *ASGGG*
(Jag fotade på allt jag han,) & sen hoppa Erik upp på Hamids axlar me sin lilla pille-snopp tryckt i Hamids nacke och började slå han hårt i huvudet samtidigt som han skrattade å skrek! Haha GO Erik!
å hamid kunde inte göra nått utan att Erik skulle falla å slå sig
hahahaaaa härligt å se Mooahahaaa
Rätt åt Hamid han hade skrivit "Ida har en stor vagina" & "Blondiner suger bäst" på Ida's ny-gipsade arm
(som Ida bröt på 3 ställen när Simone sköt en fotboll under deras söndags spelande, hon bröt det inte i fyllan som är det FÖRSTA man tänker på ;)
(& Ida som ska jobba i dag på "fin restaurangen" där man inte ens får ha färgat hår eller piercings)
Hahah EVIL! :P så rätt åt han. ;D


& GLÖM INTE!
Som en skön kille sa:
"People who like Harry Potter are ridiculous, have a nice day. "


image296


Hatar du harry me här finns det många finfina Hata-Harry sidor att besöka



(inte helt oväntat är)
Dagens låt: I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!


sen såg jag Harry utan all the Pott, & me mindre kläder så ...nu känns det lite bättre


..............men vänta VAFAN!!!?!

You see, Now watching Harry Potter's just gonna be WEIRD!
image301hahaha-ha
Näe ,DETTA e fan INTE kul...

Jag vet inte vad han ska göra med hästen men det verkar vara nå Brokeback Mountain-linkande det där!

hoppas den är uppstoppad stackarn ..(Hästen asså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0