Kosmisk ShoppingOrgasm!

Ahh *stön stön* cyklade just hem från stan!
& TITTA VAD JAG HAR KÖPT!


- 6 st par SKOR! (ALLA för 200 kr)
Jag som hatar å köpa skor annars, (hutlösa priser gör mig kall som en död och överrökt gädda)
ja var påväg till min cykel för att åka hem -när jag såg den mörka dörren till DIN SKO
..den såg så sval och inbjudande ut att jag stannade upp mitt i ett steg och vände för att gå in i butiken
*__* och där var det REA REA REA!



Det var jättelite folk i butiken, Jag hittade 5 par skor och gick till kassan, då säger tanten:
"men lilla vän du FÅR ett till par skor GRATIS! Det är ta 3 för priset av 2!!!" :D JaaaAAAAA!

image306




Woooo! Jag fick absolut alla skor jag nånsin velat ha... & du -JOHANNA! dom där Paris-skorna vi kollade på för nåra månader sedan (glittriga med snörning och någon klack) fanns nu för 50kr!!





Men inte i MIN storlek, jag köppte massa fina Ballerina & "döskalleskor" som jag har nu -fast dessa är väl lite bättre kvalla & andra färger, ah älskar dem!
Kan man ha som slit och släng skor, året om ;) om man vill



Mooahahahaaaa Jag har kosmisk shoppingorgasm just NU! :D



..........Satte nu på TV:n.... -En dokumentär om SHOPPINGBEROENDE!!!?
AHHhh Försöker 'någon' säga något till mig?? *ASG*
TV:n kanske, som é den enda jag lyssnar på :P

Nä så allvarligt är det inte men ...finns det något så underbart som att shoppa loss riktigt ordentligt?
När det är SÅ HÄR billigt?
..nä nu måste jag gå och se den här dokumentären =D
..hon shoppar ju bara dyra FULA saker ..fan smaklösa amerikaner!
....vänta finns det någon Etnisk Grupp som jag INTE har hackat på i denna blogg? :D HAHA nä..tror inte det

ahh jag är så himmla så tillfredställd just nu!,, det gör inte ens nå att Jonas e i Kalix me sin farsa på Rally SM just nu Mooahahhaaa
då har jag bara mer tid här med mina underbara skor! Ska ha några i kväll! :D när vi ska till Vampyra på Hertsötorget i höghuset där bor hon..
& sen inatt ska jag jobba, & i morgon kommer en tant där att fråga vart mina döskalle-skor tagit vägen , *det e så hon ser vem som jobbar när hon kommer in genom dörren*




GLASS

Före det var vi på stan, Malin åkte rollerblades och Simone cyklade till mig, tillsammans cykla vi in till stan och glassbaren 7Th Heaven där jag för första gången nu åt glass! (köpte inge men Ida fick en av Hamid) ja-, Ida & Hamid mötte vi där. Så var vi hela gänget och ja -Armano var där me.
Solen sken himmlen va blå. Alla åt av alla's glassar och det var glass Heaven' ;)
Godast var "Baracudasmaken"-Malin hade,+ 'Ingefära & Blodapelsin' & 'Rom&Russin' som Ida hade Yummie! å så fanns det nån som hette Citrongräs men vi hade inte den någon av oss. synd
Sen drog vi på Take Away, där Ida köpte en kyckling & bakad potatis tallrik till Hamid & Hamid köpte räkmackor till ALLA, & Armando köpte en cola till ossvar HaHa helskumt ja vet! men dom e ju utlänningar kanske tradition eller nå ;D

& där på TA fanns en jättegammal tidning som hade intervjuver med Adolf Hitlers syster m.m.
Där fanns fina idol-bilder på Eva Braun m.m. *LÅL* massa fina citat fanns därtill.


Dagens Låt: Patrick Bateman schteker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0