Blogga inte om semesterplanerna


Ulf Göranzon vid polisen varnar..
"Blogga inte om Semesterplanerna"

Polisen: Lämna inte sådan information som underlättar för tjuven

Precis! Akta er!
Men för mig vet ju alla inbrottstjuvar att Jonas är hemma
& han har nyrakat skallen! -Som en riktig 'dödsmishandlar-dörrvakt'
*kräks å spyr, hatar rakade skallar*

Hahahaa
Så skyll er själva! Min adress är: #¤$?@£?$?{
;D See ya there!



Det är ju ganska lätt att ta reda på var en speciell bloggare bor, haha faktiskt en av sakerna jag brukar roa mig med, det tar nåra minuter att lägga ihop 2 och 2 och sedan vet man ..ALLT om dem, vad dom köper på tradera, var dom hänger på dagarna, favo fik, gym, vilka dom legat me vem dom vill ha, vägen hem från deras jobb, och alla communityn dom finns på, va de sysslar med på internet m.m. så Har ni en galning efter er ...ja då kan det vara jag! *ASGGGG* hahaa nä men akta er, mkt peddon ute Lyssna på Farbror ...Polisen! ;D


Dagens Låt: Dragonette - I get Around !!!


Jaa! i dag har de 2 första avsnitten av (SESONG 2) tv-serien Dexter kommit! :D
Om en mkt anal mördare som bara mördar elaka människor, våldtäcktsmän, andra mördare pedofiler, trafficing smugglare m.m. (Dexter spelas av han -Bög brodern i 'Six Feet Under')
Han försöker fejka ett normalt liv (jobbar som ), tillsammns med en mkt skyg flickvän som redan har 2 barn med en våldsam kåkfarare, och sedan har Dexter en halvsyster som e polis fast ....hon e en blåst bimbo och kanske dum ihuvet men ja, det är ju bra då kommer hon inte på att hennes bror dödar folk varje dag :P
..Tror den har börjat på TV nyss, så ni kan ha sett den, men se några avsnitt den kan verka trög och ovan eller... SKUM, i början men jag älskar den =)
Han e min IDOL! Mooahahahahaa!

Serien är baserad på böckerna "Darkly Dreaming Dexter" & "Dearly Devoted Dexter" av Jeff Lindsay.
Jag vill ha & läsa dem NU!

image296

Fast ena versonen av bok-framsidan där ...ser han ju ganska läskig ut, som han är i introt till TV-serien, skulle nog ta det andra med den söta smiley-blod droppen ;)

Och -Kom ihåg!
Blogga inte för mycket om semesterplanerna, då kommer Dexter!
eller ännu värre ..det där pevot Ulf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0