Naziga Sommar Utflykter


Nazi Kul

Jag och Jonas for ut på lite upptäcksfärd ut till Nazi (Tyska)-Magasinen ute i Karlsvik en dag,

image362

Inne i den gamla tågvagnen var det en massa coolt gammalt skrot, och i de stora magasinen /ladorna var det tomt ,,fast ändå fullt ...av duv-skit! :P Där skulle dom kunna spela in ett avsnitt av "Dirty Jobs" såg ut precis så som dom gilalr det. ;)
På baksidan gick järnvägsspåren ut från skogen och in i de stora" ladorna" ..Schindler's List-creepy.
Utanför i vattnet fanns det lite järngrejjer och det var inte så mkt mer att fota faktiskt ..jo en stor kran fanns det men den var för modern å tråkig =)




image363

En fredagskväll var det grillfest hos Sara på Hertzön, Ida fick lära sig dricka ÖL me gipset på HaHA! HA!
Armando hade skitkul med Sara's 4årige son Erik ..som ville tvinga honom att bada badkar med honom. hahaha, så söta.. & han sprang omkring naken och vägrade bada me Sara,
(Erik brottade naken ner Sara i hallen, hoppade på & red på hamids axlar med lill-snoppen tryckt mot Hamid 's nacke medan hamid tjutande sprang omkring för han kunde ju inte slänga av ungen hahahaaa)
sen satte Erik sig naken på soffan med Hamid som lärde honom att man kan vara hur naken som helst bara man håller för sitt ansikte på bild! Höhöhöö Peddo-bild varning! som jag bara var tvungen att ta! ;D
Ante Malin simone var också där, (maria & Jhonny for hem lite tidigare)
Vi lekte också en lek som hete Bil,Land,Stad,Frukt!
Mkt kul kväll indeed!


Lyxkryssare

Sen var vi ner till Södra Hamn som har varit full av Lyx-Kryssningsfartyg hela sommaren, och kollade in båtarna, Black Watch hette visst denna, Sen kommer ju den stora som heter "The World" där folk har köpt sina sviter så dom äger dem ..som egna lägenheter typ ..fan va coolt *__* vill ha ....ja 'The World' kommer nu på torsdag iaf.
*haha jag låter som värsta nördiga båt-skådaren* ....råkade bara höra det på radio i går ..och i dag
..wah! jag kanske ÄR en super nördig båt-skådare efter allt? ;D nä..





En promenad på Gültzaudden vart det av också ...en kort en men ändå,
vackert var det, ,,förutom det där me penisen dom sprayat på glass-kiosken MOGET.. X-D Hahahaa





Sen var Jag Ingrid & Ida nere på Tuna stranden en kväll och tog lite Homo-erotiska bilder me kissarna... *HaHa*



Gäddviks Mys

image355

En dag satt jag och Ida i Södra hamn på bryggan bland alla båtarna och solade, åt lite Magnum Mandel glass och njöt av livet, sen åkte vi med Heidi till Boden för att fotografera när dom skulle köra nå MC,,men heidi hittade inte dit ingen svarade i mobilen när hon ringde så då åkte vi hem efter 7 min i boden ..ja det var en fin dag det Haha
Sen åkte jag och Ida runt i Gäddviks skogen och fotade vi såg en mysig liten strand tomt som jag läste tillhörde gymnasie-barnen men sen såg vi att nä den läger gården tillhörde Luleågymnasterna! hahaha men vafan tänkte jag vi har ju gått gymnasiet då e vi ju gymnas....ister! HAHA så vi myste där på deras brygga ett tag och jag fotade fina bilder på ida när hon stod uppe på en avsågad trädstam och balanserade *fin fint*



Sommar Ragg

image359

I stugan, for vi ut å åka biiilen en kväll, jag Ida, + mor och far bak & Stoy fick åka me han också
Vi körde skogs vägar fotade gräshögar hade kisspauser och kollade efter hjortron :) det kom tillockmed en liten regnskur, fotade i en grill stuga sen fotade jag ida som fotade mig. Och sedan fota jag mamma å pappa som stod och kramades vid bilen medans stoy sprang å pissade och kolla läget.''
Vi åkte ända till Korpilombolo eller Motoslompolo eller varfan vi nu hamnade sen fotade vi lite vid Jockfall på vägen hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0