LuleåKalasets Outfit:s


Man måste ju kunna dansa i sina festkläder *haha*

image394


Här är en Svart outfit jag funderade på att ha på LuleåKalaset,
-Svart klänning/tunika med guld knappar på armarna och .."framtill" Haha ;D
Söt är den ..men hur kul är det med svart egentligen..? =)
Så det vart randigt i stället denna kväll:ning.
..Och kläderna var ju inte i nyskick när jag vaknade till liv nästa dag, :P vetefan vad jag har suttit på / lutat mig mot / krälat under den där kvällen =D DAMN!






Men men!
Kolla in min nya jacka! Som jag köpte på LuleåKalaset-fredagen fast tidigare under dagen
Ett underbart FYND
-Det är en grå jeansjacka ...som är lite kortare än vanligt,
passar bra till klänningar när man inte vill jackan ska pösa ut och täcka över midjan så man ser ut som ett fetto

Den köpte jag på CUBUS 150:- ordinarie pris var 499 kr! GAH va dyrt :P



& där är ju dagens outfit också, som jag hade på mig när jag var på stan köpte jackan
*haha* och Jag & Ida for på "Jazzomat" och skulle se Björn lira -men det var visst fel dag =)

image408
Simone & Björn

Söt skotsk-rutig klänning / tunika och matchande skor (35kr på DIN SKO igen ;)
lite pösigt ser det ut på magen där under bältet men sött ändå, man måste ju ha bälte till dessa pösiga klänningar annars ..är det ju inte snyggt :P värsta gravid-modet som jag hatar, och som alla cleo-hoe's har alltid *kräkas*



image391

.. jag älskar att fota(s) märker ni det ;D
*hihii* tänkte visa jackans alla ...funktioner =D *WOW en luVa*
och där gjorde jag en otroligt ful grimash som skulle ha förstört det fina i bilderna,
;) om jag inte pixlat ut det *haha*





HaHA påtala om "fynd" Titta på dessa loppisfynd jag köpte för ett par år sedan!
Brittney Spears Bäddset! *hahahaaa*
..
Fast nu måste man måla dit lite knark å raka skallen på henne
...en oskuldsfull Brittney ..hah! ungefär lika sällsynt och utrotningshotat som dom där delfinerna som nu inte finns mer, i floden i kina eller om det var i indien.
Kul iaf , måste börja använda dessa lakan på jobbet igen HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0