GRATTIS Madde!

image350

GRATTIS
GRATTIS GRATTIS!


På 20 Års Dagen Maddy!




Här får du lite goda Tårtor!
..som jag skulle ha bud:at till dig om jag varit lite rikare ;D
-Titta en kalori-snål Snurre Sprätt-Tårta! ;D för dom gånger man måste hålla vikten =D
& bästa av ALLT! En ÖL-Tårta! VEM har sagt man inte kan dricka en ÖL och äta tårta samtidigt?


image349



image351




Äntligen är du stor ! Och kolla här:
En jäkligt rolig bok jag hitta i går på Kupan & nu tillängnar DIG!
HAHa HaHaHa Vilken slump det måste vara ÖDET!

..Men du har ju alltid varit SÖT ;)








När du kommer till Luleå ska vi ha ett riktigt jäkla fylle KALAS med ..POJKAR! ;)
Det du!

Och än en gång: image352

Dagens Låt: Happy birthday

Kommentarer
Postat av: Maddy

Åååå vad gulligt du gjort.. ;) Ååå tänk att jag fått ett helt inlägg tillägnat till bara MIG.. =)
TUSEN TACK! Åååå f-n vad vi ska röjja när jag kommer till dig.. JAG = PARTYPRINSESSAN!! yeaaah yeaaah! ^__^

2007-08-08 @ 20:37:42
URL: http://www.maddoluskan.blogg.se
Postat av: Nettan

Nä, tyckte det var tråkigt på lulekalaset, vi såg inga artister. Du då?

2007-08-09 @ 22:11:10
URL: http://busbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0