Fräna FYND & Mobiler!

Jag och Jonas var nyss på Kronan's ÅtervinningsMarknad och vi köpte en jäääkla massa saker!
Det var Halva Priset & en massa GRATIS-lådor överallt! *__* hihihii



image376

Denna söta SNIGEL-Fickplunta kostade 5:-







& den här HEMBRÄNT fickpluntan i 'skinn-inslagning'
....Kostade bara 2,50:-






Dessa 6 gammeldags Glass-skålar var det "dyraste" & gick på 10 kr st ...så jag köpte ALLA 6 ;) oj oj
Jag vet inte om man riktigt ser hur stora dom är, typ12-15 cm breda iaf






Jag köpte denna Mobil (Siemens C65) för 50 kr! (nypris 949kr)
Ur polisens hittegods/fyndlåda =D
Så nu ska jag bara hitta min gammla Siemens laddare som passar till denna och ladda den.



Och Jonas köpte 3 stycken mobiler! en för 50:- & 2 st för 10 kr st! så 70 spänn!

image370





Förutom det fick jag denna söta rut-skjorta ur GRATIS-lådan, å det är ju så "inne me rutiga skjortor" nu i höst ...men jag vet inte ... hur himmla "hett" jag tycker att det är :P haha







image369
image377

Och så ännu en gratis sak!

Sånna där (Bergo) mönster-plast 'Golv-plattor' till Balkongen!
..som vi länge velat ha!

Var nyss å satte ut dem
-Se va fint det vart!
vi funderar på köpa till ännu fler men

...det där är ju ok det me :)





& dessa
  • coola blomkrukorna!
  • Gröna och vita små japanska skålar ..perfekt för chips, dip & nötter
  • En mosaik ljuslykta i glas




ÅÅÅhhh! Har jag sagt hur mycket jag ÄLSKAR att FYNDA??! ....jo det har jag! :D ahhhh!

Dagens Låt: Alcazar - I Go Shopping






PS: Usha det är ju nästan så att man KRÄKS =(

*haHA.. Jag kryssa i rutan där ...nä, skojjar bara!
-Ni sku få en mille var sötisar ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0