Ett Öga Rött

image419


Ja nu har jag läst ut den där skit boken Ett Öga Rött
ja ni kanske har sett reklamen på TV om BIO-filmen som kommer ut nu..

Fyfan va jag hatar den där skit ungen =D inte för å vara razzig men Faaaaan
"Vet du hur man säger världens Vackraste Tjej? en fin -Gussilago" bla bla BLA! *kräkas av han å ..hans fula hår.

Ja d var ju fint sagt till bruden han e "kär i" men kan han sluta hålla på kalla henne jävla fitta & jävla HORA i hela boken då?
Patetisk, jävla blatteligist som är helt efterbliven runkar på & tror han e världens bästa tankesultan eller vad han kallar sig ,..nånting väx upp
Jag hatar just sånna där idioter
Eller också hatar jag bara dessa böcker som handlar om killars uppväxt, finns inget TRÅKIGARE Dom gör alltid samma sak i varje bok: Läser cowboy-böcker + förstör saker och ja -RUNKAR! hela tiden i varje bok!,
fan nästa gång jag får tag i en bok me en ung kille i huvudrollen ska jag bara LÄGGA NER =D
*andas djuupt lungt och fiiiint* GAH!!

OK boken var skrivet på ett "kul" sätt men, inte KUL något sätt..
Hoppas verkligen filmen är roligare :P (vilken man ju lär se även om krull-tott ungen är satans jobbig att se på)

image420

Boken gick fort som fan att läsa också, texten täckte bara halva sidorna & varannan sida ...var blank!
Hade han inte mer att säga? näää dra ut på skiten då Japp gör så!,
(han ville väl tjäna pengar på så lite som möjligt HAH!)

...fan gillar inte den där lilla blatteligisten i boken alls och håller på lacka ur totalt på varje gång reklamen visas, vilket är sisådär varje halvtimma :P på alla olika kanaler du kan INTE ha missat den.

Den handlar om att i skolan måste dom lägga ner nått hem-språk-program och då blir skitungen tokig.
(han klagar inte till lärarna eller blir sur när dom berättar det för honom) utan sen går han ut å vandaliserar , spottar på folks kakor (! HAHA) ja..Han tycker alla är emot han, säger inte va som e fel till nån utan vandaliserar mera, blir sur och tar på sig en röd liten fez, köper plast-pistol, skrämmer folk, slår sönder massa saker för flera hundra tusen i stället.. mogen liten jäkel

fan...asså
Vad kan man göra

..läsa bättre böcker kanske ??
..men ja nått har ju kommit iaf, man har "lärt sig" en hel drös elaka/skit ord/slang
-på förorts-blatte-svenska (..oj oj nu får jag akta så d inte låter allt för razze me kommentarerna men ni känner ju mig) XD

eller "lärt sig" och lärt sig? ..kom med nått NYTT
Det stod den skulle vara som nutidens 'Jack' ...haha ..HA!

Dagens Klipp: Bengt Magnusson - Raporterar om: Ett Öga Rött

Kommentarer
Postat av: Madde

eeeey you.. jag har inte GRATIS sms nåmer, så svarar inte så ofta när du skickar, måste snåla, u know.. så då vet du att jag INTE är DRYG!!! Hahah.. VAD GÖR DU?!?!?! ;D

2007-08-30 @ 18:51:16
URL: http://www.maddoluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0